Görev ve Yetkiler


Kalite Koordinasyon Ofisinin Görevleri

 

  • Kalite Yönetim Sistemi için gerekli süreçleri belirlemek, uygulamak ve sürdürülmesini sağlamak,
  • Kalite Yönetim Sistemi performansı ve iyileştirme için ihtiyaçları raporlamak,
  • Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili konularda dış kuruluşlarla ilişkileri yürütmek,
  • Kalite Koordinatörlüğünün görevleriyle ilgili olarak Üniversitenin tüm akademik ve idari birimleri arasında koordinasyonu sağlamak,
  • Kalite standartlarını takip ederek Kalite Yönetim Sisteminin yapılanmasını sağlamak,
  • Akademik birimlerin Kalite Temsilcileri ile yapılan toplantıları koordine etmek,
  • Görev alanıyla ilgili doküman hazırlamak, dokümanlarda düzeltme yapmak, yayınlamak, kaydetmek ve dağıtım yapmak,
  • Kalite iç denetim planını hazırlamak ve iç denetimlerin yapılmasını sağlamak,
  • Kalite temsilcilerinin, iç denetçilerin, süreç sorumlularının ve çalışanların Kalite Yönetim Sistemleri ile ilgili eğitim almalarını sağlamak, konuyla ilgili eğitimler vermek,
  • Yönetimin gözden geçirme toplantısı için girdileri hazırlamak, toplantının yapılması, alınan kararların yazılması ve birimlere dağıtımını yapmak,
  • Kalite hedeflerinin belirlenmesini ve hedef bazlı performans ölçümlerinin yapılmasını sağlamak,
  • Komisyonun sekretarya ve personel destek hizmetlerini yürütmek,
  • Koordinatörlük büro çalışmalarını yönetmek,
  • Dış denetimlerin yapılması için gerekli tedbirleri almaktır.